Kvalitetskontrol

Som standard udfører servicemedarbejderen en daglig kvalitetskontrol – dette er en fast del af vores indkørte arbejdsprocesser. Derudover, er muligheden åben, hvis man som kunde ønsker yderligere kontrolprocesser tilføjet.

Eksempler på kontrol:

  • Kontrol fra den ansvarlige leder, som udføres sammen med servicemedarbejderen.
  • Servicemøder, hvor jeres kontaktperson og vi, sammen udarbejder en fælles servicerapport.
  • Uvildig egen kontrol, hvor Jørgen Friis a/s foretager objektmålinger af støv på flader og i luft.
  • Uvildig kontrol, som igangsættes af kunden selv.

Jørgen Friis a/s dokumenterer alle kvalitetskontrol via et skema og en rapport. Resultaterne på disse, fremlægges ved kontinuerlige servicebesøg.

Kvalitetssikring

Vores kvalitetssikringssystem har til formål at sikre en systematiseret samt handlingsbetonet kontrol af kundens arealer. Målet er at sikre en gennemgang af kundens arealer i faste intervaller.

Til det formål, har vi udarbejdet en kvalitetsrapport som vi udfylder – evt. sammen med kunden. Kopien af denne vil derefter, blive afleveret til rengøringspersonalet, som kan rette op på eventuelle mangler.

Såfremt kunden kontakter os med et akut problem, vil vi naturligvis tage os af dette, med det samme.

Hvorfor vælge Jørgen Friis a/s

Vi har erfaringen

Vi har et bredt erfaringsgrundlag. Siden ’67 har vi opbygget stabile kunde-relationer. Vi ved hvordan man gør, hvornår og hvorfor. Derfor kan du have tillid til os.

Vi er miljøbevidste

Jørgen Friis a/s anvender hovedsageligt svanemærkede rengøringsmidler. Vi går op i at skåne både medarbejderne og miljøet, og benytter derfor mindst mulig kemi.

Vi kan det hele

Vi tilbyder en bred vifte af service, herunder rengøring, ejendomsservice, vinduespolering og a-z løsninger, som skræddersyes efter jeres behov.