Kvalitetskontrol

Som standard udfører servicemedarbejderen en daglig kvalitetskontrol – dette er en fast del af vores indkørte arbejdsprocesser. Derudover, er muligheden åben, hvis man som kunde ønsker yderligere kontrolprocesser tilføjet.

Eksempler på kontrol:

  • Kontrol fra den ansvarlige leder, som udføres sammen med servicemedarbejderen.
  • Servicemøder, hvor jeres kontaktperson og vi, sammen udarbejder en fælles servicerapport.
  • Uvildig egen kontrol, hvor Jørgen Friis a/s foretager objektmålinger af støv på flader og i luft.
  • Uvildig kontrol, som igangsættes af kunden selv.

Jørgen Friis a/s dokumenterer alle kvalitetskontrol via et skema og en rapport. Resultaterne på disse, fremlægges ved kontinuerlige servicebesøg.

Kvalitetssikring

Vores kvalitetssikringssystem har til formål at sikre en systematiseret samt handlingsbetonet kontrol af kundens arealer. Målet er at sikre en gennemgang af kundens arealer i faste intervaller.

Til det formål, har vi udarbejdet en kvalitetsrapport som vi udfylder - evt. sammen med kunden. Kopien af denne vil derefter, blive afleveret til rengøringspersonalet, som kan rette op på eventuelle mangler.

Såfremt kunden kontakter os med et akut problem, vil vi naturligvis tage os af dette, med det samme.